HIKAYAT IKAN LINANG EMAS

KHASIAT "MINYAK IKAN LINANG EMAS"x
IKAN LINANG EMAS@KUNING mempunyai banyak khasiat yang belum diterokai secara komersial.
Di kepulauan Jawa Tengah dan Jawa Timur hingga ke Lautan Ambon dan Irian Jaya terdapat empat atau lima jenis spesis belut laut. Disebabkan khasiat yang besar diperolehi dari belut laut kini negara maju telah meletakkan resepi belut laut sebagai hidangan utama untuk menambah tenaga seks dan kesihatan.
Di Jepun popular dengan belut laut spesis Japanica, Eropah spesis Anguilla-Anguilla dan Amerika spesis Rostrata dll. Suku bumiputera Islam di kepulauan Karimun Jawa, Indonesia yang pulaunya terletak di tengah-tengah lautan Jawa kira-kira 250 batu dari tanah besar jawa telah lama mengamal hasil ikan linang spesis Anguilla Mauritiana sebagai bahan utama untuk merawat alat kelamin lelaki agar lebih sempurna.
Mereka dikanali sebagai “Pak Gedik” (Bapak Besar) yang mempunyai alat kelamin besar, panjang serta tegang. Mereka menganggap ikan linang benar-benar khazanah Tuhan kepada kaum Adam. Pembuat produk ini yang juga pengasas produk ikan linang di Malaysia telah hampir tiga tahun hidup bersama kepala Suku Karimun Jawa bersama-sama mencari ikan linang untuk dibawa ke Pulau Melaka Kota Bharu Kelantan.
(Professor Dr. Haji Abdul Kadir)
Diperoses berasaskan kepada sumber alam semulajadi seperti akar-akar kayu pilihan, dedaun bijian, herba tempatan, herba ayurveda (India dan Himalaya) dan beberapa produk tambahan daripada pati ikan linang yang telah terbukti secara saintifik mengandungi asid lemak (ARCHIDIONICACID) yang boleh membantu badan menusia mengeluarkan hormon PROSTAGBADIN bagi bertindak merangsang kekuatan seks, menambah tenaga serta menjaga kesihatan kulit.
Dalam buku Tajul Muluk tercatat bahawa kepala ikan linang jantan jika diproses dapat mengubati lemah tenaga batin serta dapat membantu membesar, memanjang serta menegang alat kelamin lelaki
KINI!!!
DIbawakan khas buat anda dari JAWA TIMUR,
#penawarlelaki yang mujarab insyaAllah
Bagi membantu segar, teguh, tegap, besar, panjang alat kelamin anda!!!


Comments

Popular posts from this blog

PUNCA ZAKAR MENGECIL & MENGECUT

LELAKI DAN PERUBAHAN DIRI DI AMBANG 40an

BAHAYA ONANI @ MASTURBATE